Minyak Kelapa Dara - It Works!

Minyak Kelapa Dara - It Works!
Hubungi Baizurah(firqihan) +6019 6697666 untuk info produk dan menjadi stokis, pengedar atau pengguna.

Sunday, May 23, 2010

Testimoni ~ Encik Anuar, Kajang


Penyakit ~ Diabetes

"Saya merupakan pesakit kencing manis tahap 2 dan bacaan gula dalam darah adalah sekitar 18 mmol/L. Dalam sebulan ini saya memakan ubat kencing manis sebanyak dua kali sehari untuk menstabilkan bacaan gula.

Kesan yang saya dapat adalah bacaan menurun pada sekitar 9-12 mmol/L.

Saya diperkenalkan seorang sahabat dengan Minyak Kelapa Dara It Works! dan selepas mengamalkan dengan meminumnya sebanyak dua sudu dua kali sehari selama dua minggu, kesihatan saya semakin memberangsangkan.

Tanpa memakan ubat, bacaan gula dalam darah saya sekarang adalah sekitar 6-7 mmol/L. Alhamdulillah, syukur kerana kini saya semakin sihat."

Encik Anuar,
Kajang

No comments:

Post a Comment